© 2018 NoNoiz B.V.     Aan deze website kunnen geen rechten

worden ontleend, m.u.v. de Algemene Voorwaarden Nonoiz

Bicycle icon courtesy of Freepik.

Veelgestelde vragen

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?

Ja, je ontvangt een bevestiging van je bestelling per mail.

 

Wat is de levertermijn van mijn bestelling?

De levertijd bij de producten die op voorraad zijn betreft uiterlijk 14 dagen na bestelling, in veel gevallen sneller. Na uw bestelling neemt onze monteur contact met u op om een afspraak voor levering of het afhalen van de e-scooter of speed pedelec in te plannen. Mocht het product niet op voorraad zijn, dan neemt NoNoiz contact met u op om de levertijd af te stemmen.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Indien u ervoor kiest om de speed pedelec of de e-scooter op te halen in Vleuten, is er een afleverpakket. Het afleverpakket houdt het volgende in:

Afleverpakket:

  • tenaamstelling

  • rijklaar maken 

  • kenteken

  • RDW kosten

  • leges

  • prijs: 129,- exclusief BTW

 

Wilt u dat de e-scooter of speed pedelec kant en klaar bij u thuis wordt afgeleverd, dan bedragen de kosten 59,- exclusief BTW.

Servicepakket 'Maximaal': 

De speed pedelec zal worden onderhouden door Snel Fietsen volgens het pakket 'Maximaal'. Dit pakket bedraagt 15,00 per maand, exclusief BTW.

  • 1 servicebeurt 

  • 2 onderhoudsbeurten

 

Bij werkzaamheden van onze service monteur op verzoek van de klant buiten de servicebeurten om wordt het volgende direct aan u berekend:

  • Voorrijkosten (dit is een aangepast goedkoper tarief speciaal voor klanten van NoNoiz) 

  • arbeidsloon

  • materialen (alleen als deze buiten de garantie vallen)

 

 

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja,  dat kan.

Waar wordt mijn bestelling afgeleverd?

Uw e-scooter of speed pedelec wordt thuis of op kantoor afgeleverd, of deze kan in Vleuten worden opgehaald. De afnemer krijgt een factuur en ontvangt de 1.500,- subsidie van de gemeente binnen 4 weken op basis van de getekende koopovereenkomst, een uittreksel van de Kamer van Koophandel, en een kopie van het bankafschrift. 

 

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?

De prijzen zijn exclusief BTW.

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres dan mijn thuisadres laten bezorgen?

Ja, dat kan.

 

Kan ik zelf een datum kiezen voor de bezorging van mijn artikel?

Zodra de bestelling gesplaatst is, zal één van onze monteurs contact met u opnemen om in overleg met u een afspraak in te plannen om uw e-scooter of speed pedelec te bezorgen.

 

Ontvang ik een papieren factuur?

Nee, al onze facturen en overige correspondentie ontvangt u via de mail.

 

Wat moet ik doen als mijn e-mailadres wijzigt?

Omdat NoNoiz uitsluitend via de mail correspondeert, is het belangrijk dat het juiste mailadres bij NoNoiz bekend is. Mocht het wijzigen, geeft u dit dan aan ons door.

 

Is mijn betaling in de NoNoiz webshop veilig?

Ja, dit is veilig. Tijdens het verwerken van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL- internetverbinding. Deze software maakt het mogelijk de betalingsinformatie versleuteld te versturen.

 

Is het mogelijk om achteraf te betalen?

Nee, dat is niet mogelijk. Betaling geschiedt voor uitlevering van het product. Uiteraard hanteren wij wel de wettelijke regels omtrent retourneren van het product.

 

Kan ik mijn bestelling na betaling nog annuleren?

Zodra uw bestelling betaald is, kan deze volgens de algemene voorwaarden geannuleerd worden. Raadpleeg hiervoor de retourvoorwaarden in onze algemene voorwaarden.

 

Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?

In de meeste gevallen ontvangt u binnen 14 dagen van retourneren uw geld terug. In enkele gevallen kan dit langer duren, maar u zult uw geld uiterlijk binnen 30 dagen ontvangen.

 

Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?

NoNoiz streeft ernaar het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket te retourneren.

 

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

U kunt uw bestelling retourneren door het product terug te sturen naar NoNoiz, of het door ons te laten ophalen. Hiervoor worden de kosten van het afleverpakket berekend.

 

Is het mogelijk om mijn product via jullie te laten repareren?

De e-scooter wordt door De Scootergarage in Vleuten onderhouden en gerepareerd. De speed pedelec door Snel Fietsen in Utrecht.  U kunt dit direct met hen regelen.

 

Voor de speed pedelecs heeft u de mogelijkheid om uw vervoersmiddel te laten repareren via het service center van Snel Fietsen

 

Heb ik garantie?

U ontvangt op al uw aankopen de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product moet voldoen aan wat u als bedrijf redelijkerwijs van het product mag verwachten.

 

Het is zeer belangrijk om na zo’n 3 maanden na aankoop of na de eerste 500 km een eerste servicebeurt te laten verrichten, dit om vroegtijdige slijtage te voorkomen. Het adequaat en tijdig uitvoeren van reguliere onderhoudsbeurten is ook een voorwaarde voor het behouden van de garantie op uw vervoersmiddel.

 

De preventieve onderhoudsbeurten kunt u dankzij het servicepakket bij uw service center laten inplannen. Op de e-scooter met lithium accu zit een jaar garantie, op de e-scooter met lood gel accu 6 maanden en op de speed pedelec zit 6 maanden garantie.

 

Moet  ik mijn speed pedelec of e-scooter ook laten verzekeren?

Ja, dat is wettelijk verplicht. De verzekering voor uw vervoersmiddel kunt u bij uw eigen verzekering of tussenpersoon onder brengen, op naam van uw bedrijf of op naam van de berijder. ook kan het via de website van NoNoiz, de verzekering verloopt dan via Can Assurantieën. Bezoek hiervoor onze verzekeringspagina.

Wat als mijn e-scooter of speed pedelec gestolen wordt?

Als u uw vervoermiddel heeft verzekerd tegen diefstal, kunt u een nieuwe e-scooter of e-bike bestellen. De kilometers van de oude fiets en nieuwe fiets worden dan bij elkaar opgeteld om de voor de subsidie vereiste 3.000 kilometer te halen. 

Valt een NoNoiz e-scooter of speed pedelec onder de Werkkostenregeling?

Ja. Informeer bij uw werkgever voor meer informatie.